A BattleForge olyan élményben részesít mindenkit, amilyet még nem láthattunk, derül ki az EA sajtóközleményéből, hiszen mostantól jó pár DirectX 11-es funkciót is támogat, mint például a "high definition ambient occlusion", röviden HDAO. Hogy ez miért jó nekünk, azt egyelőre félnék megkérdezni -- helyette inkább átadom Ben Cousinsnak a szót, aki az EA "ingyenes" játékainak, a BattleForge-nak, és a Battlefield Heroesnak az atyaúristene: "A BattleForge jó. De mostantól még jobb, mert DX 11-es is." (Summáztuk.) Az AMD egyik atyaúristene, aki a cég DX 11-es kártyáit hirdeti, hozzátette: "A BattleForge bemutatja, mit tudnak az új videokártyáink. Ezzel új élményhez juthatnak a rajongók!". Hát, ehhez nem is tudunk mit hozzáfűzni...



]{iegészítés: Akit kicsit érdekel a téma (és tud angolul), ezen az oldalon áttekintést kaphat a DX11 legfontosabb képességéről, a teszellációról (konyhanyelven: az eljárás az objektumokat felépítő háromszögeket kisebb elemekre bontja, így finomítva a látványt), és összehasonlító képeken megnézheti, hogyan befolyásolja a végeredményt a közeljövőben megjelenő, DX11-et támogató játékoknál. Az új Aliens versus Predator címben a karaktermodellek és az organikus környezet válik élethűbbé, a DIRT 2-ben a zászlók és a vízfelület, amelyen áthajtunk, a Stalker: Call of Pripyatben pedig (amely a Battleforge után a második DX11-es játék lesz a piacon) szintén a karakterek.