„Szeretnénk megadni a lehetőséget a rajongóink számára, hogy úgy játszanak, mint annak idején. A 1999 Mode-ban maradandó következményei lesznek a döntéseinknek, az előrehaladásért keményen meg kell dolgozni, mindemellett pedig azt is megköveteli ez a fokozat, hogy kiválasszunk egy specialitást és ahhoz ragaszkodjunk.
Én magam egy old school gamer vagyok, a fejlesztés során pedig igyekeztünk a magamfajta játékosokhoz igazítani a programot. A hivatalos fórumon feltettünk pár kérdést ezzel kapcsolatban, s a válaszolók 94,6 százaléka úgy vélekedett, hogy a fejlesztési lehetőségek jót tettek a BioShock játékmenetének, de 56,8 százalék úgy gondolja, hogy ha ezek a döntések véglegesek lennének, akkor a játék még jobb lehetne.” -- Ken Levine, a BioShock: Infinite vezető tervezője.
Én magam egy old school gamer vagyok, a fejlesztés során pedig igyekeztünk a magamfajta játékosokhoz igazítani a programot. A hivatalos fórumon feltettünk pár kérdést ezzel kapcsolatban, s a válaszolók 94,6 százaléka úgy vélekedett, hogy a fejlesztési lehetőségek jót tettek a BioShock játékmenetének, de 56,8 százalék úgy gondolja, hogy ha ezek a döntések véglegesek lennének, akkor a játék még jobb lehetne.” -- Ken Levine, a BioShock: Infinite vezető tervezője.