A Borderlands: The Pre-Sequel bejelentésekor többeknek szemet szúrt, hogy feltűnően hiányoznak a jelenlegi konzolgeneráció gépei, hiszen a játék csak a PC-t és az előző nemzedéket, a Playstation 3-at és az Xbox 360-at célozta meg. Vagy mégsem? Tony Lawrence, a 2K Australia egyik fejlesztője szerint a kapukat még nem zárták be az új masinák előtt.

„Minden Borderlands 2 játékos a régi konzolokon játszik, az ő választásuk, az ő jutalmuk ez” -- mondta Lawrence, utalva arra, hogy a Pre-Sequel a második játék előzménye lesz. „Ha viszont azt mondják a rajongók, hogy hé, szeretnénk ezt a játékot az új generáció konzoljain látni, nos, elgondolkodunk rajta, de jelenleg inkább azokra a gépekre koncentrálunk, amiket ismerünk.”

A széria direktora, Matt Armstrong is egyetértett Lawrence-szel, de megemlített egy másik szempontot is, méghozzá azt a tényt, hogy a Pre-Sequel a Borderlands-trilógia középső része. Nem akarják, mi több, álnok dolognak tartanák, ha egy közbeeső epizóddal kényszerítenék rá a játékosokat egy Xbox One vagy egy PS4 megvételére.

„Egy nap talán, nem tudom. Egyelőre kivárjuk, hogyan reagálnak a Pre-Sequelre a játékosok, mennyire találják szórakoztatónak, a többi meg majd ahogy jön. Egyelőre elégedettek vagyunk a döntésünkkel, és szerintem a játékosok is azok lesznek” -- tette hozzá zárógondolatként Armstrong.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!