• Akadnak még titkok a játékban
  • Csak nem a hagyományos értelemben
  • Erről maga a készítője nyilatkozott

A The Legend of Zelda franchise által erősen inspirált Tunic nem meglepő, hogy bővelkedik rejtett gyűjtögetnivalókban és kincsekben. Amikor a játékosok elkezdik a Tunicot, az egész úgy néz ki, mint bármelyik klasszikus The Legend of Zelda vagy fantasy akció-kalandjáték. A játékosok egy kis rókaként játszva felfedezik a világot, és egyre erősebb képességeket és felszereléseket keresnek. A felfedezés során azonban van egy furcsa, univerzumon belüli kézikönyv, amit össze lehet gyűjteni. Ez a kézikönyv olyan titkokat tár fel, amelyek a negyedik falat áttörve kérdéseket vetnek fel azzal kapcsolatban, hogy miről is szól valójában a kis róka nagy kalandja.

Az IGN-nel beszélgetve Andrew Shouldice-t megkérdezték, hogy vannak-e még felfedezésre váró titkok a Tunicban. Erre rejtélyesen azt felelte, hogy "egy bizonyos ponton megváltozik az, hogy mi minősül titoknak". Elmagyarázta, hogy bár végül egyszerűen nem lesz több megtalálható kincsesláda, de még mindig vannak "jelentések és összefüggések", amelyeket a játékosok még nem találtak meg. Azt mondta, hogy ezek nem a játékban fellelhető tartalmak, hanem inkább olyan dolgok, amik sokkal jobban el vannak rejtve, például a hangsávokban, vagy egyéb helyeken és kíváncsian várja, hogy ki lesz az első, aki rájuk bukkan. A Tunic már elérhető PC-n, PS4-en, PS5-ön, Switch-en, Xbox One-on és Xbox Series X/S-en.