A QC Games olyan alkotásnak szánja a Breach című játékot, ami - szavaikkal élve - lebontja a határokat az olyan címek között, mint a Diablo, a Monster Hunter, vagy a Guild Wars 2. A program a közeli jövőben játszódik, amelyben egyszerre van jelen a fantasy és a cyberpunk - két világ, az arcane és a mondén részeként. A Breach 15 perces asszimetrikus, dungeon crawler meneteket fog kínálni. Az egyik csapatnak (természetesen négy fő) a legjobb felszerelések birtokában kell feladatokat megoldania, míg az ellenfélnek, aki a a 'Veil Demon' nevet kapta a QC Games fejlesztőitől, csapdákat kell elhelyeznie, szörnyeket irányítania, amik a sarkok sötétjéből várnak arra, hogy elintézzék a négyfős csapat tagjait...

pcijgst7cmv9vadny3vonh-650-80.jpg

Az irányítás a klasszikus MOBA-MMO irányvonalat képviseli, a kasztok terén pedig nagy változatosságot akarnak a fejlesztők elérni. A cél az, hogy minden arénát minden indításkor egyedinek érezzen a játékos. A Breach ingyenes címként jelenik meg (mikrotranzakcióról egyelőre nem esett szó, de tuti lesz, legfeljebb kozmetikai cuccok képében), a szintkorlát pedig extrém magas lesz, a fejlődést, a jobb cuccokat pedig játékkal lehet megszerezni. A Breach valamikor 2019-ben jelenik meg, a QC Games idénre már Early Access fázist tervez. Érdekes próbálkozás, hamarosan meglátjuk, hogy sikerül.