Bungie: virágzó tervek
Mi jut eszetekbe, ha a Bungie nevezetű fejlesztőcsapatra gondoltok? Egy lenyűgöző repülőgép-szimulátor? Kizárt. Esetleg egy fanstasy elemekkel teletűzdelt MMO? Nem hinném. De akkor mi?
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Halo 3 megjelenés:
2007. szeptember 26.



Kíváncsi vagyok, mi lehet a következő nagy alkotásuk...
Egyébként meg hajrá Bungie, kíváncsi vagyok mit tudnak még kihozni magukból!
Gondolom ,ha netán tényleg lessz akkor nem stratégia lessz (éljen).
ui: HALO-t a népnek ,ámen!
Nálam ha Bungie, akkor Oni. De most már tudom, hogy a Myth-et is ők indították útjára. (kösz az infót ]{redenc).
Ha nekem azt mondják, Bungie, elsőnek a Myth-széria ugrik be, ugyanis annak első két részét ők csinálták, és remek fantasy RTT (real-time tactics) volt, főleg a 2. részét ajánlom a stílus szerelmeseinek a figyelmébe.
Volt aztán egy Marathon-szériájuk is, eredetileg Macre, de portolták Windowsra is, ez tulajdonképpen a Halo elődje (olyannyira, hogy a játék logója több helyen látható a Halókban!), és sok elemében technikai szempontból jobb volt (!!), mint a vele egy időben megjelent Doom. De hát ez egy másik sztori...
Az Oni pedig nekem is az egyik kedvencem, főleg, hogy érezhetően a Ghost in the Shell univerzum volt a fő ihletője, az pedig az egyik favoritom - bár nem vagyok nagy mangás, de ezt speciel szeretem, valószínűleg a cyberpunk jellege miatt.
Szóval volt élet a Bungienál a Halo előtt is, és lesz utána is, ez biztos...
BÁR ÉN EGY HALO WARS-AL IS MEGELÉGEDNÉK!!!CSAK JÖJJÖN MÁR