Company of Heroes: DX10-en is!

<p class="MsoNormal">Mindenféle banalitásokat lehetne írni a Company of Heroes kapcsán; nem akarok belesétálni a csapdába, de tény, hogy a Relic ismét belecsapott a lecsóba. Természetes, hogy fejlesztő és kiadó &#8222;addig üsd a vasat, míg meleg&#8221; alapon nem hagyja kihűlni a projektet.</p>

A friss hír, hogy márciusra a CoH kap egy szép, csillogó DX10 foltot. Ha ez megvalósul, ez a cím lesz az első kereskedelmi forgalomban kapható játék, amely az új DirectX képességeit és előnyeit használja ki és élvezi (a többi beígért csoda, beleértve a Games For Windows vonal jóságait is, későbbre várható).

A folttól a remek stratégia természetesen még szebben fog kinézni, a renderelés, azaz a grafikus megjelenítés gyorsabb lesz, így maga a játék is gyorsabban fog futni. Általánosságban viszont az fps (frame per second) nem fog számottevően nőni, hiszen azért jóval több számítás és egyéb hókuszpókusz társul mindezek mellé, többszöröse a DX9-es verzióban „zajló eseményeknek”. De hogy láttán szem nem marad szárazon, az tuti...