• Dakota Johnson szerint drasztikus változásokon esett át a Madame Web forgatókönyve
  • Az egyes jelenetek forgatását pedig rendkívül kimerítőnek találta
  • Az általa alakított hősnő képessége miatt
  • Rendkívül pocsék értékeléseket kapott a Sony legújabb szuperhősfilmje

Bár a tesztvetítések még derűs jövőt jósoltak az S.J. Clarkson rendezésében készült Madame Web számára, csakhamar kiderült, hogy nem véletlenül volt olyan siralmasan rossz a legelső előzetes. A premiert követő vélemények után ugyanis a szakma sem kímélte a Sony saját Pókember-univerzumának (SSU) negyedik darabját, ami a számok nyelvére lefordítva annyit tesz, hogy jelen pillanatban 30 ponton áll az opusz a Metacritic oldalán (mondjuk 28 ponttal kezdett, szóval ez már igazából javulás), míg Rotten Tomatoes-on csupán 16%-ra futotta. Ezekkel az eredményekkel körülbelül a Jared Leto nevével fémjelzett Morbius szintjére került a film, amely eleinte még teljesen máshogy nézett ki – legalábbis a látnoki képességekkel megáldott hősnőt alakító Dakota Johnson szerint.

A színésznő a The Wrapnek adott interjúban mesélt arról, hogy amikor aláírt a szerepre, még teljesen máshogy festett a Madame Web szövegkönyve. "Drasztikus változások történtek a szkriptben" – mesélte A szürke ötven árnyalata és a Sóhajok sztárja. "És még csak el sem mondhatom, hogy mik voltak azok" – tette hozzá. Konkrétumokat tehát nem árulhatott el az interjúalany, ám a legtöbb filmnek nem szokott jót tenni, ha teljesen átalakítják a kezdeti víziót (Az Igazság Ligája tudna erről mit mesélni), szóval benne van a pakliban, hogy végül emiatt lett olyan pocsék a végeredmény – persze ez csak spekuláció, hiszen nem tudjuk, mi állt az eredeti szövegkönyvben. Johnson emellett arról is beszélt, hogy milyen megterhelő volt felvenni az egyes jeleneteket, a különböző jövőképek miatt ugyanis elég sok volt az egymástól alig eltérő snitt. "Rengeteg különböző kameraállás kellett hozzájuk, ami körülbelül háromszor annyi munkát jelentett" – magyarázta. "Nagyon összetett volt, és csupán apró eltérések voltak ugyanannak a jelenetnek az egyes változatai között, szóval úgy érződött, mintha puzzle-darabkákkal lenne dolgunk. Tényleg figyelni kellett arra, hogy melyik pillanatban és milyen szögben vagyunk, valamint a folytonosságról sem szabadott megfeledkeznünk." Jól láthatóan sok meló volt tehát a filmmel, kár, hogy a végeredmény végül nem az alaposságról és a hozzáértésről tanúskodik – ezek után elég nehéz lesz felfokozott izgalommal várni az augusztus 30-án érkező Kraven, a vadászt.