Az EA sokáig nagyon jó marketinghadjáratot tudott kerekíteni bármelyik játékához, azonban a Dante's Infernóval valami nagyon félresiklott, elvégre nem is olyan rég a hoszteszek zaklatására buzdították a Comic-Con látogatóit, de említhetném még az E3-on megrendezett áltüntetést is, amellyel sikerült felbosszantani a keresztény szervezeteket -- az új, a kapzsiság témakörében megrendezett promóciójuk, azonban már sokkal mérsékeltebb.

Arról van szó ugyanis, hogy számos játékújságírónak elküldtek egy szépen megmunkált fadobozt, benne egy bársonypárnán elhelyezett 200 dolláros csekkel, és egy kártyát, amiben elmagyarázzák, hogy a csomagot megkapó illető egy erkölcsi 22-es csapdába esett, ugyanis ha beváltja a csekket, akkor a kapzsiság bűnét követi el, de ha nem, akkor meg a pazarlásét.

Az ügyből valószínűleg nem lesz nagy felhajtás, hiszen a külföldi kollégák viccként kezelik a dolgot, és reméljük, hogy a későbbiekben sem kell semmilyen botrányról beszámolnunk.



(A Kotaku csapatát nem érdekelte a dolog.)