• Javában készül a remake
  • Amit a fejlesztők igyekeznek előnyösen modernizálni

Remek hír volt, hogy felújításra kerül a 2008-as év legjobb horrorjátéka, a méltán népszerű Dead Space. Az még inkább, hogy a fejlesztők a fiókok mélyén porosodó koncepciós terveket is elővehettek felhasználásra, hiszen a mai technikai háttér már lehetővé teszi mindazt, amit a 2000-es években még nem tudtak megvalósítani. Ebből a szempontból tehát az alkotók kreatív szabadságot kaptak, ami viszont abban is meg fog nyilvánulni, hogy sokkal szabadabban, a mai kor igényeihez igazítva fogják tálalni a játékot. Hogy ez mit jelent? Nos, az egyértelmű grafikai és irányításbeli tuningon túl többek szerint olyasmi remake-et kell majd elképzelnünk, mint a Resident Evil sorozatnál, ahol mind Leon, mind Jill történetét jelentősen átfazonírozták úgy, hogy aki most ülne le eléjük, az is maximálisan élvezni tudja. Emlékeim szerint a Dead Space régen is kellő kihívást biztosított, szóval nagyon bízom benne, hogy nem akarják kiszúrni a szemünket egy Super Easy Mode-al, mert akkor örökre búcsút veszek az EA-től. Remélhetőleg a Dead Space átdolgozása jól fog elsülni, hiszen a fogadtatás és az eladások alapján valószínűleg ez fogja meghatározni a franchise jövőjét a jövőben.