A Death Stranding 2: On the Beach az idei év egyik legjobban várt játéka, mivel a Kojima Productions minden olyan elemet továbbfejlesztett benne, amik már az első részben is jól működtek, viszont nem voltak eléggé kiforrva. A mai napon feloldották az embargót az előzetes beszámolókra vonatkozóan, így immár sokkal átfogóbb képet kaphatunk a játékról. Lássuk a legfontosabbakat! A sztori 11 hónappal az első rész után játszódik és sokkal nagyobb szabadságot fogunk kapni a térképen. Apropó, térkép! Ezúttal amolyan road-movie módjára el kell jutnunk Mexikóból egészen Ausztráliáig, viszont ez egyáltalán nem lesz egyszerű.
Lesz nappali és éjszakai ciklus, a világ pedig sokkal élettelibb, mint korábban. A UCA-n (korábban USA) kívül fogunk járni, a terep pedig jóval nehezebbnek ígérkezik. Emlékszem, az első részben az is több órámba telt, mire egy havas helynek átjutottam a túloldalára, most azonban heves esőzések, homokviharok és akár erdőtüzek is bezavarhatnak a hosszú menetelésbe. Javítottak a fegyverhasználaton és lesznek újabb közlekedési lehetőségek, például egy magasvasútra emlékeztető szerkezet, amivel jókora távolságokat lehet megtenni. A játékstílus befolyásolja Sam statisztikáit, viszont rajtunk áll, hogy rajtaütünk-e egy ellenséges táboron vagy sem. Ausztráliában felszedhető lesz a Blood Boomerang, amivel csendben elintézhetjük a PV-ket – ez jól fog jönni, mert lesz pár új fajta, akik hang és látás alapján ránk találhatnak. A mellékküldetésekkel újabb fegyvereket oldhatunk ki, a bossfigtok pedig természetesen visszatérnek, de sokkal monumentálisabbak lesznek. Az előzetesek a játék a Metal Gear Solid 5-höz hasonlítgatják, illetve megjegyzik, hogy az egyik legjobb intro látható benne, amit Kodzsima valaha alkotott.
Borítókép forrása: Kojima Productions