• Bemutatkozott a Doom Eternal játékmenete
  • A látottak alapján megint csak egy brutális akciójátékra számíthatunk
  • Kapunk új fegyvereket, például karra szerelt pengét
  • Visszatérnek klasszikus ellenségek, mint a Pain Elemental vagy az Arachnotron
  • Valamint a nagyobb démonokat most már darabokra is lőhetjük.

A játékot Hugo Martin és Marty Stratton vezették fel, akik elmondták, hogy egy igen egyszerű cél lebegett a szemük előtt: a lehető legdurvább hőst akarták faragni a Doomslayerből, hogy tényleg úgy érezzük, mi vagyunk a legkeményebb arcok a környéken. Ezt elősegítendő kicsit áttervezték a karakter felszerelését, kaptunk például egy karra szerelhető pengét, ami elsősorban a glory killekben játszik szerepet, valamint a super shotgunt is kiegészítették egy húskampóval, melynek a segítségével egy pillanat alatt közelebb ránthatjuk magunkat az ellenséghez.

Szintén újdonság az a vállra szerelt multifunkciós fegyver, ami lángszóróként vagy rakétavetőként is alkalmazható, és igen hasznos darabnak tűnik az eddigiek alapján, de természetesen a hagyományosabb rakétavetőre és géppuskára is számíthatunk a folytatásban

doom-eternal-trailer.jpg

Visszatérnek továbbá régi klasszikus ellenfelek is, köztük a Pain Elemental vagy épp az Arachnotron, és jó hír, hogy ezeket a démonokat immár sokkal részletesebben lőhetjük szét, hála az új sérülésrendszernek. Ahogy azt a videóban is láthatjuk, a nagyobb ellenfelek immár sokkal részletesebben forgácsolhatók szét, a sérülések is ott jelennek meg rajtuk, ahol telibe trafáltuk őket.

További érdekesség a játékmenettel kapcsolatban, hogy immár lehetőségünk lesz démonként benézni más játékosok kampányába, hogy megkeserítsük az életüket. Akár többen is összeállhatunk a fejlesztők elmondása alapján, hogy falkába vadásszunk a másikra. Az persze rajtunk áll, hogy élünk-e ezzel az opcióval, ha akarjuk, anélkül játszhatjuk végig a kampányt, hogy bárki beleszólhatna a szórakozásunkba.