• Szerverhibákkal küzd a Dragon Ball FigtherZ nyílt bétája
  • A készítők dolgoznak a probléma megoldásán
  • A béta még mindig fut
  • Lehet, hogy a tervekkel ellentétben holnap nem ér véget

A hétvégén indult el a Dragon Ball FighterZ nyílt bétatesztje, amibe sajnos folytonos szerverhibák rondítottak bele. Ugyan hivatalosan nem közölték, hogy mi okozta, azaz okozza még mindig a leállásokat, de a legbiztosabbnak látszó tipp az, hogy a kiszolgáló gépek egyszerűen nem bírták a nagy rohamot.

A Bandai Namco a hivatalos Twitter-csatornán közölte, hogy dolgoznak a problémán, a béta addig is futni fog, ám ha nem sikerül záros határidőn belül megoldást találniuk a problémákra, akkor a tervekkel ellentétben nem fejezik be holnap a nyílt bétatesztet, hanem tovább futtatják.

A megoldásra már csak azért is égető szükség van, mert a Dragon Ball FighterZ alig több mint tíz nap múlva megjelenik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, amire csúnya árnyékot vetne, ha a hibák miatt csak alkalomadtán tudnánk vele játszani.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!