Ideje elővenni a kisokost, letölteni a végre angol nyelven is megjelent Drakensang demonstrációt, majd párszor végigjátszva számon kérni a fejlesztőktől, amit megígértek nekünk. Nézzük csak: csapaton alapuló egyjátékos szerepjáték? Pipa! Lenyűgöző környezet? Ízlés dolga, maradjunk a "negyed pipánál"! Képességfüggő párbeszédrendszer? Pipa, bár ilyet már egy évtizede is láthattunk. Stratégiával teljes valós idejű harc? Előbbit nem, utóbbit nagyon is érezhetjük, fél pipa! Hűséges adaptációja egy epikus fantasynak? Nem nagyon derül ki -- ráadásul az alapot se nagyon ismerem, hüpp-hüpp --, de ha lesznek a világ életére törő gonosz nagyurak, akkor már pipa! Variálható, flexibilis mágiarendszer? Reméljük! Valóságos fizika, élő mesterséges intelligencia, sebzési zónákra osztott harcrendszer, motion capture animációk? Ennek véleményezésével inkább megvárjuk a teljeset, de a stílus rajongóinak érdemes kipróbálnia, megvan benne a tipikus germán báj -- még így angolul is!