• A Pokémon Go letöltésszámának egytizedét hozza csak a Harry Potter: Wizards Unite
  • A bevétel szintén csak a töredéke a korábbiaknak

Miután globális szinten még nagyobb brandről van szó, sokan arra számítottak, a Harry Potter: Wizards Unite megjelenésével a Niantic még a Pokémon Go sikereit is képes lehet túlszárnyalni. Hiába azonban a már bevált recept, illetve a népszerű varázslóvilág, a számok egyelőre azt mutatják, hogy összes sem lehet hasonlítani a két játékot sikeresség szempontjából - ez már a megjelenés után is érződött.

durvan-elmaradt-a-harry-potter-wizards-unite-a-pokemon-go-elso-honapjatol.jpg

A Sensor Tower számai azt mutatják, hogy az első hónapban 12 millió dollár bevételt termelt a Harry Potter: Wizards Unite. Ezzel az ilyen tekintetben eddig második helyen álló Jurassic World Alive számait is alig sikerült túlszárnyalni, a Pokémon Go pedig már totálisan más ligában játszik: ott laza 300 millió dollár csorgott be az első hónapban.

sensor-tower-hp-vs-pg.jpg

A letöltésszámok tekintetében már picit jobbak az arányok, de még így is óriási a lemaradás. Amíg ugyanis a Pokémon Go 182 millió játékost vonzott be a megjelenés utáni időszakban, addig a Harry Potter: Wizards Unite csupán 15 millió letöltést tudott felmutatni az első hónapban. Igaz, ez így is elég a második helyre, miután a Jurassic World Alive esetében ez a szám 6.5 millió volt, de talán nem túlzás azt állítani, hogy a Niantic ennél jóval nagyobb sikerre számított az új játékától egy ennyire erős IP hátszelével.