A GamesIndustry stábjával folytatott beszélgetése során az EA Label elnökétől, Frank Gibeau-tól megtudtuk, hogy a Battlefield 3-ból eddig 15 millió példányt értékesítettek, nemrég pedig az is kiderült, hogy a Battlefield Premium szolgáltatásuknak 800 ezer felhasználója van. Ez mindenféle szempontból sikernek nevezhető, így a kiadó azon lesz, hogy hasonló rendszert vezessen be a többi játéksorozatában is.

„Úgy gondoljuk, hogy a mi prémiumszolgáltatásunk az érték és a tartalom tekintetében jobb, mint amit a Call of Duty Elite kínál. Hosszú távon más termékekhez is elhozhatjuk ezt a rendszert, ami nagyon jót tenne az üzletnek.

Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a Battlefield 3-mal elértünk. Nagyjából 15 millió példányt adtunk el, ezzel tavaly a második legjobban fogyó játék címét megszerezve, mégpedig nagy fölénnyel. Növeltük a részesedésünk és elfoglaltuk a területünket. Mindig is azt mondtuk, hogy ha egy hárommázsás gorillát akarsz leteríteni, az csak több év és több próbálkozás után sikerülhet -- mi pontosan ezt csináljuk. (...) Nagyon fontos, hogy ne kerüljünk olyan pozícióba, ahol csak újabb és újabb bőrt húzunk le a sorozatról. Folyamatosan arra kell törekednünk, hogy elérjük és meghaladjuk az elvárásokat.”