„Úgy gondoljuk, hogy a mi prémiumszolgáltatásunk az érték és a tartalom tekintetében jobb, mint amit a Call of Duty Elite kínál. Hosszú távon más termékekhez is elhozhatjuk ezt a rendszert, ami nagyon jót tenne az üzletnek.
Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a Battlefield 3-mal elértünk. Nagyjából 15 millió példányt adtunk el, ezzel tavaly a második legjobban fogyó játék címét megszerezve, mégpedig nagy fölénnyel. Növeltük a részesedésünk és elfoglaltuk a területünket. Mindig is azt mondtuk, hogy ha egy hárommázsás gorillát akarsz leteríteni, az csak több év és több próbálkozás után sikerülhet -- mi pontosan ezt csináljuk. (...) Nagyon fontos, hogy ne kerüljünk olyan pozícióba, ahol csak újabb és újabb bőrt húzunk le a sorozatról. Folyamatosan arra kell törekednünk, hogy elérjük és meghaladjuk az elvárásokat.”
Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a Battlefield 3-mal elértünk. Nagyjából 15 millió példányt adtunk el, ezzel tavaly a második legjobban fogyó játék címét megszerezve, mégpedig nagy fölénnyel. Növeltük a részesedésünk és elfoglaltuk a területünket. Mindig is azt mondtuk, hogy ha egy hárommázsás gorillát akarsz leteríteni, az csak több év és több próbálkozás után sikerülhet -- mi pontosan ezt csináljuk. (...) Nagyon fontos, hogy ne kerüljünk olyan pozícióba, ahol csak újabb és újabb bőrt húzunk le a sorozatról. Folyamatosan arra kell törekednünk, hogy elérjük és meghaladjuk az elvárásokat.”