Közeleg a Ghost Recon: Future Soldier, így a játékról egyre többet beszélnek a marketingesek. Most például Jean-Marc Geoffrey kreatív szakember nyilatkozta a Eurogamernek, hogy játékuk realisztikusabb lesz a legtöbb arcade stílusú shooternél, mint amilyen a Call of Duty is.

"Ha van egy négyfős csapatod, akik simán elintéznek negyven másik embert, akkor az nem élethű. Az ilyesmihez megfelelő felszereltség kell, nem elég jó lövésznek lenni. Nem akartuk, hogy valaki, aki jobb a többieknél, előrerohanhasson és mindenkit lelőjön, a többiek meg csak pislogjanak. Igyekeztünk úgy felépíteni a játékot, hogy gondolkodni kelljen, mielőtt meghúzzuk a ravaszt. Nem hiszem, hogy a mostani lövöldözős játékok túl könnyűek -- a Call of Duty mutatott ezt-azt a piacon --, de azt igen, hogy kell lennie valaminek az arcade shooterek és a katonai szimulátorok között. Szerintem megtaláltuk azt a valamit."

Persze mondhatnánk, hogy egy Ghost Reconnak nem éppen a Call of Dutynál kéne élethűbbnek lennie, de végül is a kis cél is cél. A játék május 25-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra, a PC-s premierre még várnunk kell.