Élethűbb lesz a Ghost Recon: Future Soldier, mint a Call of Duty
A Ubisoft szerint az új Ghost Recon realisztikusabb lesz a legtöbb arcade shooternél -- példának a CoD-ot hozták fel, de persze csak finoman, nehogy megsértődjön szegény Bobby. <br />
"Ha van egy négyfős csapatod, akik simán elintéznek negyven másik embert, akkor az nem élethű. Az ilyesmihez megfelelő felszereltség kell, nem elég jó lövésznek lenni. Nem akartuk, hogy valaki, aki jobb a többieknél, előrerohanhasson és mindenkit lelőjön, a többiek meg csak pislogjanak. Igyekeztünk úgy felépíteni a játékot, hogy gondolkodni kelljen, mielőtt meghúzzuk a ravaszt. Nem hiszem, hogy a mostani lövöldözős játékok túl könnyűek -- a Call of Duty mutatott ezt-azt a piacon --, de azt igen, hogy kell lennie valaminek az arcade shooterek és a katonai szimulátorok között. Szerintem megtaláltuk azt a valamit."
Persze mondhatnánk, hogy egy Ghost Reconnak nem éppen a Call of Dutynál kéne élethűbbnek lennie, de végül is a kis cél is cél. A játék május 25-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra, a PC-s premierre még várnunk kell.