• Elindult a Jump
  • Az indie játékok Netflixe
  • Előfizetési díjért

A fenti hasonlat nem véletlen, ugyanis a Jump tényleg úgy működik, mint a Netflix. Meghatározott havidíjért a kínálatban elérhető összes független fejlesztésű játékkal foglalkozni lehet, ami jó a játékosoknak, és jó a fejlesztőknek, mert ismertségre tesznek szert. A Jump rendszerében jelenleg közel 60 játék van, amit havi 10 dolláros előfizetési díjért lehet elérni. 

Anthony Palma, a cég alkalmazottja mondta el az oldal köré tervezett filozófiát: "Bemész és látni fogsz sok különböző kategóriát, például horrort erős női főszereplővel. Ezt szeretnénk elérni. Nem csak olyan játékokkal szeretnénk ellátni a közönséget, amiket szerethetnek, de felszínen is tartjuk őket. Szóval azért, mert a kedvenc indie-d már egy éves, és nem három hónapos, nem fogjuk eltemetni."

A tervek szerint nem lesznek reklámok, nem lesznek DLC-k, tiszta élményt akar a Jump átadni. Az ígéretek szerint csak a legjobb minőségű indie játékok kerülhetnek be a kínálatba ("nagyon gondos kurátorok leszünk"), ezáltal pedig a fejlesztők is jól járnak, mert a programok elég ideig lesznek fent ahhoz, hogy mindenkihez eljusson a hírük. Így hozzájuk is állandó pénz fog befolyni, közölte Cade Peterson, Palma munkatársa.

Hogy tetszik nektek a koncepció?

q2uam8jgghtewprnx5psuj-650-80.png