A Star Wars Outlaws útja nem indult valami jól. Eleve sokan már amiatt temették a játékot, hogy a Ubisoft állt mögötte, pedig a Ubisoft nem egy City Interactive – csak nem kell tőlük Rockstar-minőséget várni. Mikor kiderült, hogy a Star Wars Outlaws befut Nintendo Switch 2-re is, több játékosnak tátva maradt a szája, hiszen a konzol hardveres korlátai nem éppen egy ilyen kaliberű open-world játékra lettek szabva. A korai felvételek szintén nem voltak túl meggyőzőek, legalábbis amik ellepték a közösségi médiát. Erre többen felhívtátok a figyelmünket, illetve tény, hogy mi is kissé elhamarkodottan ítéltünk, viszont az a helyzet, hogy a Ubisoft szépen kikupálta a játékot a hivatalos megjelenésre és azóta is patchelgetik tisztességgel. Az elemzők szerint a Star Wars Outlaws a Nintendo Switch 2-n (eddig) megjelent AAA-játékok csúcsa és kész technikai bravúr, hogy ezt sikerült összehozni a korábbi (meglehetősen döcögős) buildek után.

A Digital Foundry elemzése szerint a Nintendo Switch 2-n futó Star Wars Outlaws összességében nagyon hasonló teljesítményt képes elérni, mint az Xbox Series S verzió. Található benne ray tracing, ami ebben a verzióban néha még jobb is, mint az Xbox Series S portban, sőt, a felskálázott 1440p felbontás is kifejezetten korrekt. Persze Handheld-módban csorbul a részletesség, de dokkolt változatban a Star Wars Outlaws képes elérni azt a szintet, amit az Xbox Series S változat, és ez óriási teljesítménybeli bravúr a Ubisofttól. Ahogy a DF fogalmaz: ez a port új mércét állít fel azzal kapcsolatban, hogy a fejlesztők mire képesek, ha maximálisan kihasználják a konzol erejét.

Borítókép forrása: Ubisoft