• Öt napja jelent meg korai hozzáférésben a Playerunknown's Battlegrounds
  • Azóta is a Steam eladási listájának élén tanyázik
  • Elképesztő bevételt termelt mindössze három nap alatt

Még nem hallottál a Playerunknown's Battlegroundsról? Nem lepődnénk meg, hiszen csak öt napja jelent meg a Steam korai hozáférésű programjában, elsőjátékos független fejlesztőktől, így nem is kapott nagy előzetes hírverést. Mégis, ezen rövid idő alatt 11 millió dollárt kaszált a játék, és több, mint 67 ezer egyidőben játszó játékossal büszkélkedhet, ahogy az a fejlesztő Bluehole Inc. most közzétett nyilatkozatából kiderül.

Hogy miért ekkora siker, abban talán Playerunknown neve is közrejátszik, ő készítette ugyanis az Amra 2 és 3 mellé a Battle Royale modot, mely mindkét esetben roppant népszerű lett, és bizony az ő közreműködésével készült a Battlegrounds is. Emellett a Twitch oldaotta meg a marketinget, jelenleg a legnézettebb műsor a játékok közvetítésével foglalkozó oldalon, volt olyan alkalom, amikor 150 ezren voltak kíváncsiak a játékra.

A Playerunknown's Battlegrounds egy 8×8 kilométeres szigeten engedi össze a játékosokat, hogy ott felszereléseiket maguk találják meg, és a Hegylakóhoz hasonlóan a végén csak egy maradhat. A játékot az Unreal Engine 4 mozgatja, úgyhogy a ltáványra sem lehet panasz.

Látunk már modból teljes értékű játékot születni (pl. DotA) szerintetek van esélye hasonló sikerre a Playerunknown's Battlegroundsnak?