• Nemsokára alfaállapotba ér az Everybody's Gone to the Rapture
  • Összesen hat fő terület lesz a játékban
  • A The Chinese Room szerint az EGTTR nem egy sima indie-játék
  • Hanem „rövidített AAA”

Nagyon rég hallottunk a The Chinese Room (Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs) legújabb, PS4-exkluzív játékáról, az Everybody's Gone to the Rapture-ről. Nos, most kapunk pár klassz képet belőle, illetve egy rövid frissítést a fejlesztés állásáról. A csapat nemsokára eléri az alfaállapotot, ami azt jelenti, hogy a játékelemek többsége a helyére kerül.

Legutóbb azon dolgozott a brigád, hogy a játék hat fő területe közötti járkálás ne legyen nehézkes vagy unalmas --  a pályaszakaszokat ugyanis egy nonlineáris sztori köti össze, ami a sok oda-vissza császkálás miatt körülményessé tette a pályatervezést. Mostanra viszont biztossá, és ezzel együtt véglegessé vált az Everybody's Gone to the Rapture struktúrája.

A munka tehát jól halad, és a csönd ellenére szó sincs arról, hogy a The Chinese Roomnak gondjai lennének a játékkal. Most épp azon megy a meló, hogy a hangok és a zene dinamikusan folyjanak össze, ugyanis a programban az atmoszférán, nem pedig a klasszikus értelemben vett játékmeneten lesz a hangsúly.