Ezt is megértük. Boltokba kerül a Kingdom Hearts 3, aminek a premierjét a Square Enix 2018-ra ígérte, de minden jó, ha vége jó, vége az évtizedes várakozásnak, mindenki megtudhatja, hogyan zárul le Sora nagy utazása. A folyamatos késének azonban konkrét oka volt, erről a játék rendezője, Nomura Tecuja beszélt az EDGE magazinnak.

Megvan a saját vállalati politikánk, ugyanakkor a késésről mi nem tehetünk, az, ami ezt okozta, magasabb szinten lett eldöntve. Amikor Unreal Engine 4-re váltottunk, egy teljes évbe telt, amíg újraindítottuk a projektet. Fejlesztői készletként az Unreal Engine 4 tökéletes, mindent tartalmaz, amire szükségünk van és az egész világon használják. Sok segítséget kaptunk az Epic szakijaitól is, nagyon kedvesek voltak az egész fejlesztési folyamat során.”

Nomura Tecuja azt is elmondta, mennyire nem estek jól neki azok a vélemények, amik őt tették felelősség a késésért: „A cég hozta meg ezeket a döntéseket, így sajnálatos módon hatáskörömön kívüli dolgok okozták ezt a több éves várakozást.” – tette hozzá.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!