• Megérkezett a Skull & Bones gépigénye
  • Új előzetest is kapott, ami a PC-s verzió lehetőségeit mutatja be

Július elején a Ubisoft végre bejelentette, hogy november 8-án számíthatunk a már többször elhalasztott Skull & Bones érkezésére – hacsak nem csúsztatják el újra –, most pedig elkezdhetjük PC-s felkészítését is a kalózkodásra, a kiadó ugyanis közzétette a játék gépigényét is. 

A Ubisoft emellett egy új előzetest is kiadott, melyben bemutatja a PC-s verzió lehetőségeit, mint például a ray tracing, az ultraszéles kijelző támogatás, a DLSS és FSR, valamint a teljesen testreszabható beállítások. Íme a gépigény:

Low (1080p, 30 fps)

  • CPU – Intel Core i7-4790 vagy AMD Ryzen 5 1600
  • GPU – Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB) vagy AMD Radeon RX 570 (4GB)
  • RAM – 8GB dual channel
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10

High (1080p, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i7-8700K vagy AMD Ryzen 5 3600
  • GPU – Nvidia GeForce GTX 2070 (8GB) vagy AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
  • RAM – 16GB dual channel
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11

High (1440p, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i7-9700K vagy AMD Ryzen 5 5600 X
  • GPU – Nvidia GeForce RTX 3070 (8GB) vagy AMD Radeon RX 6800 (16GB)
  • RAM – 16GB dual channel
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11

Ultra (4K, 60 fps)

  • CPU – Intel Core i5-11600K vagy AMD Ryzen 5 5600 X
  • GPU – Nvidia GeForce RTX 3080 (10GB) vagy AMD Radeon RX 6800 XT (16GB)
  • RAM – 16GB dual channel
  • Tárhely – 65GB SSD
  • OS: Windows 10/11