• Augusztus 20-án érkezik a Ghost of Tsushima: Director’s Cut
  • Ami 4K/60 fps támogatással, gyorsabb töltési időkkel és DualSense támogatással támad Ps5-ön
  • A fejlesztők pedig igyekeztek minden extra funkciót összekovácsolni a játékmenettel

Augusztus 20-án debütál a Ghost of Tsushima: Director’s Cut, melynek a legnagyobb újítása az, hogy Iki szigetével kiegészíti a bejárható területet. emellett azonban arról sem szabad megfeledkezni, hogy ezzel a kiadással megérkezik a játék PS5-ös verziója is, már csak azért sem, mert a fejlesztők szerint nagyon sokat dolgoztak azon, hogy az újgenerációs frissítések a Director’s Cut szerves részének érződjenek.

Minderről Jason Conell, a Sucker Punch művészeti vezetője nyilatkozott egy interjú során. Conell itt kifejtette, hogy nem csak egyszerű hardveres tunningként tekintettek a PS5-ös kiadásra, hanem próbálták minél mélyebben beleágyazni az erősebb konzol extráit a játékmenetbe is. Hogy ez pontosan mit jelent, azt sajnos már nem fejtette ki, így alighanem várnunk kell augusztus 20-ig, hogy a saját szemünkkel nézhessük meg, mire gondolt a Sucker Punch alkalmazottja.