Ahogy azt korábbi hírünkben írtuk, az új felvonás lényegesen könnyedebb játékmenetet ígér, egy izometrikus nézetű arcade lövöldét, amelyben a Szellemirtók csapatába frissen felvett újonccal kell megmentenünk New York egy újabb inváziótól, számtalan kísértet járta helyet megpucolva az ektoplazmától. Az agyatlan mészárlást, a hatalmas bossok kiirtását zúzós fegyverekkel (Proton Stream, Plasma Inductor, Fermion Shock ) vihetjük végbe, akár négy haverunkkal karöltve is, hiszen a játék offline és online többszemélyes móddal lesz felvértezve.

A Ghostbuster: Sanctum of Slime kizárólag digitális terjesztésben lesz megvásárolható 2011 tavaszán, az Xbox LIVE Arcade (X360), illetve a PlayStation Network (PS3) rendszerén, PC-re pedig az Atari.com webáruházában szerezhetjük majd be.


(Még valami: az említett hírben az szerepelt, hogy a fejlesztést a Wanako Studios végzi. Nos, ez igaz is, meg nem is. A Wanakót ugyanis még 2008 novemberében felvásárolta az 1992 óta működő, mára Kanada legnagyobb független fejlesztőcégévé nőtt Artifical Mind & Movement (A2M – Wet, Naughty Bear, My Sims Racing, My Sims Sky Heroes), így valójában ők a hivatalos készítők. Annak pedig, hogy az adatlapon mást nevet olvashattok, még egyszerűbb, bár kissé mókás magyarázata van: egy hónapja, november 8-án a csapat felvette a Behaviour Interactive nevet, miután a korábbi hivatalos rövidítése egy elég durva szexuális tevékenységet is jelöl -- hogy mit, azt hadd ne írjam le, a Wikipediában megtaláljátok, ha rákerestek az A2M rövidítésre...)