Harry Potterrel és vérző orrú Tizivel reklámozza a Netflix a Warner Bros. felvásárlását

A streamingszolgáltató kultúrmisszióként igyekszik beállítani a gigantikus üzletet.

December 5-én a Netflix nagy büszkén bejelentette, hogy felvásárolja a Warner Bros.-t, és megy vele az HBO és az HBO Max is, és azóta bár sok víz lefolyt a Dunán, az üzletet pedig akár Trumpék is megakadályozhatják, a hivatalos álláspont továbbra is az, hogy a Netflix szerzi meg a filmvállalatot - pláne, hogy nemrégiben a Warner visszautasította a Paramount Skydance új ajánlatát is. A Netflix ennek megfelelően pedig egy promóciós képpel is előállt, amelyen a Warner Bros. egyik legikonikusabb címének főszereplője, Harry Potter és a Stranger Things-sorozat Tizije pózolnak együtt. 

A key arthoz egy mottót is kaptunk, ami így hangzik: „Defining the next century of storytelling together… More choice, more opportunity, more value.” Magyarra fordítva pedig így valahogy: „Közösen alakítjuk a történetmesélés következő évszázadát… Több választás, több lehetőség, nagyobb érték.”

A szlogen érezhetően azt sugallja, hogy a Neflix nem egy gigantikus üzletként igyekszik beállítani a Warner Bros. bekebelezését - ami több szakértő szerint is problémás lehet -, hanem egy olyan misszióként, amelyben a filmek és sorozatok minőségének és elérhetőségének növelése a cél. Ha semmi nem jön közbe, a megállapodás lezárására a cégek szerint a következő 12–18 hónapon belül kerül majd sor. 

Borítókép forrása: Netflix