A tervek szerint az idei év végén érkező folytatásban kicsit közelebb kerülünk a valósághoz. Az arcade kezelés és a különböző segédletek ugyan megmaradnak, a dolgunkat azonban megnehezíti az, hogy leszállást és felszállást, illetve repülés közbeni üzemanyag-újratöltést kell végrehajtanunk, arról nem is beszélve, hogy a ránk váró küldetések sem lesznek piskóták.

Tom Clancy's HAWX 2 Mûvészi munkákTom Clancy's HAWX 2 Mûvészi munkákTom Clancy's HAWX 2 Mûvészi munkák

A történet szerint a Közel-Keleten egyre durvább a terroristatevékenység, ám ha ez még nem volna elég aggasztó, pár atombomba is eltűnt, így hát az amerikai (a Tom Clancy-univerzumból ismert csapatok tagjai is jelen vannak, sőt a játékban találkozunk is majd velük valamilyen formában), brit és orosz egységek is helyszínre sietnek, a három frakció pilótái pedig játszhatóak lesznek. Várhatóan Call of Duty stílusban küldetésről küldetésre változik majd, hogy melyik ország zászlaja alatt harcolunk, ezzel együtt pedig az is, hogy milyen repülőgépekhez férünk hozzá és valószínűleg az is, hogy hol harcolunk. A játékban ugyanis nemcsak a központi helyszín, vagyis a Perzsa-öböl, hanem a Sarkkör és Moszkva légtere is helyet kap, mindegyik helyszín pedig a GeoEye technológiának köszönhetően valódi műholdképek alapján lett összeállítva.

Küldetéseink során változatok feladatok várnak ránk az egyszerű bombázástól az óriási légi harcokon át egészen felderítő küldetésekig, ezen a bevetéseket pedig természetesen csapatostul teljesítjük, éppen ezért egy, a teljes kampányt végigkísérő négyfős kooperatív mód áll a rendelkezésünkre, de egy nyolc főt támogató multiplayer módban is lehetőségünk lesz meghódítani az eget.