Nos tehát, szedjük pontokba a lényeget, így átláthatóbb:

  • A játékmechanizmus alapkulcsa továbbra is a szólómód, azoknak, akiket nem érdekel az online mókázás. Ez nem változott, épp úgy, mint a Diablo-szériában, itt is egy komplett egyjátékos kampánysort kapunk a maga véletlenszerűségével, egyediségével és minden jóságával.
  • Lesz egy szignifikáns (értsd: jelentős, fontos, meghatározó, alapos, átfogó) ingyenes online mód, azoknak, akik nem akarnak pénzt adni egy kis „többedmagammal hentelek” okosságért.
  • Végezetül lesz egy brutális, ám fizetős „gazdag, robosztus” MMOG oldalhajtás, mely mögött biztonságos szerver/kliens infrastruktúra és 24/7 felhasználói támogatás, szebbik nevén „customer support” áll, mindez egy erre dedikált csapattal, akik nemcsak a játékegyensúly és a hibajavítások érdekében hegesztenek éjjel-nappal titkos szerverszobák mélyén, hanem folyamatosan új meglepetésekkel, tartalmakkal, mindenféle jóságokkal szemetelik tele a kibertér erre dedikált szekcióját.

Ennyi, a pelenka kicserélve, popsi behintőporozva, reméljük, a továbbiakban igazi, kellemes meglepetésekkel fog a zászlóshajó legénysége meglepni minket. Még valami: ahogy egy korábbi híremben említettem (lásd a hivatkozást lent), e hónap végén a család és a közeli barátok bevonásával megkezdődik a zárt alfatesztelés. Ennek tapasztalatai fogják tisztázni a nyílt béta paramétereit (mikor, mennyi játékossal, milyen összetételben, stb.). Őszintén szeretném, hogy a következő hírünkben már erre toborozhatnánk a résztvevőket...