Hírek az Old Republicról

Pár hónapja jelentette be nagy dirrel-dúrral a Bioware és a LucasArts, hogy készítik az új játékukat, ami a népszerű Star Wars univerzumban fog játszódni, de sokkal régebben, mint a filmek, de ugyanabban a messzi-messzi galaxisban.

A The Old Republic bejelentése óta sajnos csak csordogálnak az infók, de azt már tudjuk, hogy a játék erősen történetorientált lesz, és hogy 300 évvel a zseniális Knights of the Old Republic után fog játszódni, és most azt is kiderült, hogy a játék egy vadonatúj grafikus motort fog használni, mégpedig a Simutronic HeroEngine-jét, ami a fejlesztők elmondása szerint egy roppant rugalmas alkalmazás, amit a világ számos pontjáról egy időben is lehet használni, és a játékban végrehajtott változtatások valós időben következnek be, ezzel alaposan meggyorsítva a fejlesztési időt.

Reméljük, ezzel az új grafikus motorral, a Simutronic ígérete szerint, valóban felgyorsul a fejlesztés, és így legkésőbb 2009-ben meg is jelenhet a játék, hogy aztán a sok Star Wars-rajongó szorgosan, hónapról hónapra fizethesse a havidíjat. Azonban, ha John Riccitiello szavaiból indulunk ki, nem biztos, hogy lesz havidíj, hiszen a vezérigazgató úr a The Old Republicot az ú.n. „mid-session” kategóriába sorolta, és ugyebár az ide tartozó játékok mikrotranzakciók útján szerzik a bevételüket.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy, hasonlóan a Battlefield: Heroeshoz, a játék ingyenes lesz, de az értékes tárgyakért vagy az extra szolgáltatásokért fizetnünk kell, azonban ezt a hírt a biztonság kedvéért még kezeljük pletykaként, hiszen röviddel Riccitiello bejelentése után az EA cáfolta, hogy ilyen gazdasági struktúrája lenne a játéknak.