Akkorát megy a Hogwarts Legacy, hogy az még a Netflix főhadiszállásról is látszik

Óriási eladási mérföldkő mellett száguldott el nemrég az Avalanche Software akció-RPG-je, és ehhez még csak egy Nimbus 2000-esre sem volt szüksége.

A 2023 februárjában megjelent Hogwarts Legacy nem csupán a legjobb, de a legsikeresebb Harry Potter-játék is egyben, mert bár a prominens díjátadókon sajnos láthatatlanná tévő köpeny került az Avalanche Software akció-RPG-jére, a kasszáknál kimagaslóan jól teljesített a Roxfortba kalauzoló alkotás. Az Epic Games Store előkarácsonyi ajándéka (az ajánlat ma 17:00-ig érvényes!) egy újabb mérföldkövet ért el nemrég eladások terén, ami után szívből reméljük, hogy nem egy MMO, hanem egy single player folytatás fődögél a stúdió boszorkánykonyhájában.

Bizony, nem káprázik a szemetek, a Hogwarts Legacy-ből mostanra 40 millió példány talált gazdára, ami nemcsak gombócból, de Bogoly Berti-féle mindenízű drazséból is sok. Már csak azért is fontos ez a nem mindennapi eredmény, mert a J. K. Rowling szavain kiakadó hangos kisebbség bojkottra szólította fel a rajongókat a megjelenés előtt, de – ahogy azt a mellékelt ábra is mutatja – mindössze annyit ért el vele, hogy még több ember pattant fel egy seprűre. A negatív reklám is reklám, nemde?

A szabad szemmel is jól látható mennyiség fényében elég meglepő, hogy a Netflix csupán lábjegyzetként tekint a több tehetséges stúdiót (Rocksteady, NetherRealm, TT Games, Avalanche Software) is magában foglaló Warner Bros. Games-re, de ki tudja, talán épp ez a hír fogja meggyőzni a vezetőket arról, hogy a videójátékos részleg is komoly része a 82,7 milliárd dolláros üzletnek. Ti is hozzájárultatok ehhez az elképesztő számhoz?

Borítókép forrása: Steam