A Death Stranding sosem volt egy túlságosan is mainstream-játék, még annak ellenére sem, hogy az első rész – és a Director’s Cut – kapott idehaza magyar feliratot, ezáltal szélesebb közönséghez is eljuthatott. Most kiderült, hogy Hideo Kojima a Death Stranding 2 fejlesztése során félúton megváltoztatta a kulcsfontosságú cselekménypontokat, mert azokat túlságosan is tetszettek a tesztelőknek és az alkotó nem akart olyan játékot készíteni, ami mindenkinek egyaránt bejön.

A Rolling Stone-nak nyilatkozva a játék zeneszerzője, Woodkid kijelentette, hogy Hideo Kojima csak azért változtatott meg néhány kulcsfontosságú történetszálat a folytatásban, mert a tesztelők a korai tesztelési fázis során rendkívül pozitív kritikákat adtak róluk. A zeneszerző továbbá hozzátette, hogy Kojima egyáltalán nem szeretné, ha mindenkinek bejönne az, amit csinál, mert ez azt jelenti, hogy túlságosan mainstream lesz a végeredmény, és az emberek akaratlanul is hajlamosak lehetnek arra, hogy önfeledten élvezzék. Ehelyett Kojima most is arra törekszik, hogy a játékosokat valami mással fogja meg: olyasmi élménnyel, ami személyes, amit ők maguk élnek át Sammel futárkodva Ausztrália (és egy kicsit Mexikó) hatalmas területén. Woodkid is ebből a hozzáállásból merített ihletet a Death Stranding 2 zenéihez, amelyek egyébként dinamikusan igazodnak ahhoz, hogy a játékos épp mit csinál, harcol-e, BT-k elől lopakodik vagy csak mászkál az ismeretlenben.

Borítókép forrása: GameRant