• Megérkezett a Rainbow Six: Siege új frissítése
  • Javult a matchmaking
  • Gyorsabban frissítenek a szerverek
  • A patch PC-re már elérhető, konzolokra viszont csak a jövő héten jelenik meg

A Rainbow Six: Siege által nyújtott élmény azon áll vagy bukik, hogy milyen jól működnek a szerverek, elvégre egy olyan játékról beszélünk, ami igazából csak multiplayer felállásban lehet csak élvezni. Kulcsfontosságú tehát az, hogy a mögöttes infrastruktúra jól működjön, a legújabb patch pedig pont ezen javított.

PC-re tegnap, konzolokra pedig január 14-én érkezik meg az 1.2 frissítés.

Ez, a különböző hibajavítások és finomhangolások mellett, két nagy területen simította el a játék ráncait, ezek a szerverek frissítési ideje és a matchmaking. Előbbi a 30 helyett most már másodpercenként 60 alkalommal frissíti a játékállást, ez a magasabb tick rate pedig azt jelenti, hogy pontosabb a játékmenet, vagyis nagyobb bizonyossággal ér célba a lövésünk, fontos azonban megjegyezni, hogy ez egyelőre csak PC-n érhető el, és ha majd a Ubisoft nagyobb számú tesztelés után megbizonyosodik a szerverek helyes beállításáról, akkor jut csak el konzolokra is az új konfiguráció.

A matchmaking ezentúl jobban ügyel arra, hogy hasonló képességű játékosokat hozzon össze, illetve az előre összeállított csapatok ugyanolyan létszámú gárdákkal nézzenek szembe. Ezen kívül nagyobb az esélye annak, hogy ugyanabból a régióból válasszon a rendszer, amelyikben te magad játszol, ehhez kapcsolódóan pedig a játék fájljai között (gamesettings.ini) beállíthatod az alapértelmezett régiót a minél kisebb lag érdekében. Ez az opció később a játékon belüli beállítások közé is be fog kerülni.

Ha kíváncsi vagy a frissítés valamennyi részletére, akkor irány a hivatalos fórum.