...hiszen a külső nézetes, párás leheletű akciójátékban az egyik első fecskét tisztelhetjük, mely következős generációs konzolról (esetünkben az Xbox 360-ról) repült át hozzánk, úgy ahogy volt. A Capcom ugyan elkészített egy DX9-re optimalizált verziót, ám ehhez is GeFroce 6600-as magasságú, shader 3.0-ás, 256 megás kártya kell (kivételt képez a 7300, az egyáltalán nincs támogatva), no meg egy izmosabb P4. Az igazi szépséget azonban a DX10-es tárcsával (GF 8600 magasságában), kétmagos procival rendelkező polgártársaink élvezhetik, sőt már az se hátrány, ha Vistával nyomulnak, hiszen a cucc a GfW-kezdeményezés tagja, így kifejezetten kívánja az új Microsoft oprendszert a feneke alá, no persze ekkor a memóriából is belapátol vagy két gigát jó étvággyal. Akiknek viszont mindehhez megfelelő felbontású monitorja is van, akár 2560x1600-ban is vacoghatnak a szikrázó jégmezőn (részletes specifikáció az adatlapon!).

Nos, akik kedvenc jószágukkal sikeresen átugorják az „Elveszett bolygó: extrém körülmények” manapság a nagy vízen túl már nem is annyira extrém követelményrendszerét, azok bökjenek a letöltésekre balra vagy alant, ki-ki a saját erőművének megfelelő hivatkozásra. Darths már nekiállt feltolni a DX9-es változatot, mivel szerény becslésünk szerint az tart nagyobb érdeklődésre számot, kb. egy óra múlva meg is érkezik a szerverünkre. Sok sikert a letöltéshez (elég barátságos, alig több mint 300 mega), és a végleges verzióból mindösszesen két pályát tartalmazó demó futtatásához...