Jelentősen támogatta a PC-s Sleeping Dogsot a Square Enix
A konzolos verziók mellett a PC-s porthoz extra erőforrásokra is szükség volt, de a kiadó nem spórolt semmin, és ennek köszönhetően egy tartalmas számítógépes konverziót kaptunk. <br />
"Már a fejlesztés roppant korai fázisában eldöntöttük, hogy PC-re is elkészítjük a játékot. Végig így terveztük. Amikor viszont a játék az Activisiontől a Square Enixhez került, a Square hihetetlenül támogató volt az ügyben, sőt, azt akarták, hogy még többet dolgozzunk rajta. Ezen a ponton kezdtünk a PC-s verzióra koncentrálni elsősorban, és így lett a játék olyan, amilyen." -- mesélte el a PA Reportnak a játék főproducere, Jeff O’Connel.
Hozzátette, hogy a munkálatok egy pontján elfogyott a pénzük, és a Square Enix ahelyett, hogy megdorgálta volna őket, minden extra felmerülő költséget állt. Hát igen, valahogy így kéne hozzáállni a játékok PC-s verzióihoz.