Ha bárki próbált már online pénzvisszatérítést kérni a PlayStation Store-ban, az biztosan tudja, hogy ez nem egy kétkattintásos művelet. Nekem legutóbb egy DLC-vel gyűlt meg a bajom, ugyanis sikerült másik profilra megvásárolnom, mint amin játszani akartam vele, úgyhogy refundhoz folyamodtam. Mire az egész procedúra végére értem, eltelt több perc, de legalább a pénzem (mind a 3000 Ft-ot) visszakaptam néhány héttel később. Ahogy a Yahoo Tech rámutatott, a PlayStation Store visszatérítési rendszere immár sokkal egyszerűbb és átláthatóbb lett.
Mobilos PS appból és böngészőből is működik:
- El kell navigálni a profilodhoz, majd Account Settings
- Ott megkeresni a Transaction History menüpontot
- Kiválasztani az adott tételt és a lap alján ott lesz a Request Refund
Minden visszatérítést a termék megvásárlásától számított 14 napon belül kell igényelni!
Az viszont továbbra is fennáll a Sonynál, hogy a megvásárolt szoftvert nem szabad letölteni vagy streamelni, ha refundolni akarjátok.
Borítókép forrása: Sony