• Készül a Kaiju Commander
  • Amiben óriásszörnyeket menedzselhetünk
  • Jövőre már demót is fog kapni

A Kaiju-t, vagyis az óriásszörnyes filmes műfajt a Godzilla (a Toho stúdió filmje) indította el az 1950-es évek közepén. Az évek során azonban az érdeklődés az ilyen típusú filmek iránt csökkenni kezdett. A hatalmas szörnyek viszont pár éve kétszeres erővel tértek vissza az amerikai átdolgozásoknak köszönhetően (Pacific Rim, Rampage, Godzilla vs Kong, stb.), és most megint népszerűek. A varsói székhelyű Gameparic stúdió által fejlesztett Kaiju Commanderben a játékosnak lehetősége lesz arra, hogy átvegye az irányítást ezek felett a lények felett, és irányítsa őket az emberiség kiirtására irányuló céljaik elérésében. A játékosok számos olyan eszközt kapnak majd, amelyekkel a bázisok hálózatát irányíthatják, de a szörnyek génállományát is megpiszkálhatják, ami lehetővé teszi, hogy eltérő megjelenésű, és egyedi képességekkel rendelkező monsztákat hozzanak létre. A fő cél természetesen a világ meghódítása lesz. A Kaiju Commander jövőre kap egy demót, a teljes verzió pedig előreláthatólag 2023-ban érkezik.

kc11.jpg