Miután a Rockstar végre megerősítette, hogy a GTA 6 fejlesztési költségei meghaladják az egymilliárd dollárt, a cím a történelem legnagyobb videojáték-kiadásának ígérkezik. Érdemes tisztában lenni azzal is, hogy ez az első GTA-játék, amit nem a Rockstar egyik, hanem az ÖSSZES stúdiója egyidejűleg fejleszt, ami azt jelenti, hogy több ezer ember vesz részt a munkálatokban. Egy bennfentes most részleteket osztott meg a címmel kapcsolatban, és azt mondja, hogy a GTA 6 több mint 700 bejárható épületet tartalmaz majd, a kisebb boltoktól a nagy plázákig.
A bennfentes szerint több száz üzlet és pláza fedezhető fel, és néhány pláza működőképes is. Sőt, a játékban felhőkarcolók is lesznek, amelyekben liftek is találhatóak – ezekkel simán lehet majd közlekedni a szintek között. Ez az információ ugyanattól a szivárogtatótól származik, aki korábban Lucia és Jason vezetéknevét is kiszivárogtatta, méghozzá két héttel a második előzetes megjelenése előtt, szóval kijelenthető, hogy hiteles forrásról van szó. Azt is megjegyezte, hogy a GTA 6 öt nagyobb sztori-fejezetet tartalmaz majd, a Rockstar pedig jelenleg (állítólag) a fedezékmechanikákon dolgozik.
Borítókép forrása: GTA Wiki
Készítettem egyedi kaszinó belső tereket, hozzáadtam rulett- és pókerasztalokat, valamint animált nyerőgépeket is. Olyan szkripteket írtam, amelyekkel a játékos valóban tudott tétet tenni, zsetonokat nyerni vagy akár egy este alatt mindent elveszíteni. Valódi élmény volt.
Ahhoz, hogy ez jól működjön, utána kellett olvasnom a valódi kaszinók működésének is. Például olyan oldalakon, mint a https://nodepositbonushungary.com/, hogy megértsem, hogyan működnek a befizetés nélküli bónuszok, mi a különbség a nyerőgépek és az asztali játékok között, vagy hogyan épülnek fel a hűségprogramok. Ez sokat segített abban, hogy a mod ne csak látványos, hanem életszerű is legyen.
Ha a GTA VI ismét tartalmaz majd kaszinót, biztosan valami még izgalmasabb modot fogok készíteni hozzá.