• Ken Levine játéka részben lesz nyílt világú
  • A narratíva erősnek ígérkezik
  • A mesterséges intelligencia kerül a történet középpontjába
  • A történetet befolyásoló, morális döntésekre számíthatunk

Pár napja merült fel, hogy Ken Levine sci-fi játéka egy nyílt világú FPS lesz. Most viszont már tőle hallhattuk, pontosan minek szánják ezt a titokzatos, egyelőre cím nélküli programot. Nos, a Gamespotnak adott interjúja alapján egy olyan játékra számíthatunk, ami csak részben nyílt világú. Nem lesz akkora szabadságunk, mint a Skyrimben vagy a Witcher 3-ban, de jóval szabadabban ténykedhetünk majd, mint például a BioShock: Infinite-ban.

A történetben fontos szerepet kap a mesterséges intelligencia: mit jelent az, milyen lehet úgy létezni, hogy valójában csak beprogramoztak – vagyis könnyen lehet, hogy a játékosok egy MI vezérelte robot bőrébe bújhatnak majd bele. Amúgy azért döntöttek a nyíltabb világ mellett, mert Levine szerint a BioShockhoz hasonló programok ideje leáldozott.

„A játékosok eléggé tisztává tették, hogy ha 40, 50 vagy 60 dollárt kell kifizetniük egy játékért, akkor 10-12 óránál több tartalomra vágynak” – mondta, és akár hozzá is tehetjük, hogy optimista túlzással élt, hiszen manapság sok program a 10 órányi játékidőt sem éri el, de azért elkérik érte a fent említett árat.

ken-levine-big-daddy-bioshock.jpg