Emlékeztek még a Tiberiumra? Először drasztikusan eltolták a megjelenését a sajtó és a leendő rajongók által is igen középszerűnek ígért Command & Conquer FPS-nek, majd nemsokkal később végleg eltemették a projektet, mondván, egyszerűen nem üti meg az EA (minden bizonnyal az új korszakban felállított) mércéjét. A helyzet kísérteties -- most éppen a Lord of the Rings Conquestet, azt a Battlefield-klónt tolták el, amely a műfaj egyik mesterétől, az EA által kilóra megvásárolt Pandemictől érkezett volna, tudjátok, nekik köszönhettük a jópofa kis marhulásnak is beillő Star Wars: Battlefrontot is. Eredetileg idén ősszel jött volna a képek, videók, és információk alapján szánalmasan rossz koncepcióra épülő Gyűrűk Ura játék -- amellyel jó eséllyel elérik majd, hogy Tolkien bácsi, mint bosszúálló szellem, feltámadjon a sírjából, és egy kaszával kettévágja a tervezőcsapatot -- azonban az EA bejelentette, hogy a játék "komolyabb ok nélkül" 2009 januárjára csúszik. Kérdés, hogy ennek technikai okai vannak, vagy megismétlődik egy szomorú, de mégis, visszagondolva helyes döntés, a Tiberium döntése...?