• A Metal Gear szülőatyja, Kodzsima Hideo a battle royale műfajt kritizálta
  • Szerinte jelenleg ezzel lehet a legkönnyebben pénzt keresni

A napokban lezajlott San Diego Comic-Conon ott volt a Metal Gear szülőatyja, Kodzsima Hideo is, ahol bemutatta következő játéka, a Death Stranding végleges borítóképét. Volt itt azonban más is, a japán dizájner ugyanis kisebb kritikát fogalmazott meg a battle royale játékok kapcsán is.

Szerinte ez a műfaj nem több könnyű pénzkereseti lehetőségnél, és ő nem szeretne beállni a sorba.

"A legkönnyebb pénzkereseti mód az, ha csinálsz egy játékot, ahol egy szigeten mindenki megpróbálja lelőni a másikat. Én nem akarom ezt csinálni."

A kijelentés nagy tapsot kapott, és bár tény, hogy a Fortnite és a társai valóban brutálisan sikeresek lettek, azért nem egy, nem kettő olyan battle royale projektet is tudnánk mondani, amely méreteset bukott, ami mindenképpen árnyalja a képet...

kodzsima-nekiment-a-battle-royale-jatekoknak.jpg