Több, mint 10 óra tiszta játékidő, új fegyverek, többjátékos módok és járművek -- egy soha nem látott történetbe ágyazva. Régebben hogy hívtuk ezt? Küldetéslemez. Mostantól hogy kell neveznünk? DLC. A Rockstar, miután elkészült minden elemében új generációs játékával, a Grand Theft Auto negyedik részével, nekilátott, hogy létrehozza az első olyan DLC-t, vagyis letölthető tartalmat, ami megéri a pénzét, majd pedig lélegzetvisszafojtva figyelte, hogyan is reagál rá a lópáncélokkal meg varázslótornyokkal elárasztott szkeptikus piac. Az előzetes becslések jó jövőképet festettek, de még a legismertebb piackutatók sem mertek volna számot becsülni...

Megérkeztek az első eredmények, a Rockstar pedig most végre ünnepelhet. A kemény munka, a remek hozzáállás, és a maximalizmus, ami a Lost and Damned fejlesztését végigkísérte, bőven meghálálta magát: ezidáig egy millióan töltötték le a cselesen régiózár nélkül érkező kiegészítést, a hozzáértők szerint pedig az a minimum, hogy még idén elérik a bűvös kétmilliós határt. Reméljük, látva a sikert, sok más játékfejlesztő is úgy gondolja majd, hogy minőségi tartalmat kell előállítani, és elözönlenek minket a küldetéslemeznek is beillő extra tartalmak.