Nagy nap volt a tegnapi a Ready or Not számára, hiszen a SWAT-játékok szellemi örököse a PC-s sikereket követően végre ellátogatott PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is. Mivel a taktikai lövölde teljes cross-play támogatást kapott az összes platformon, a játék veteránjai okkal várhatták a konzolos megjelenéssel érkező újoncok vérfrissítését, de nagyon úgy fest, hogy az új platformok jóval többet ártottak a PC-s játékosoknak, mint amennyit használtak... Legalábbis azok szerint, akik Redditen szeretnének egy kis könnyű karmát farmolni, meglehetősen őszintétlenül.

És nem, most egyáltalán nem a játék tartalmait itt-ott cenzúrázó apróságokról beszélünk, hiszen lássuk be, senki nem fog belehalni, ha mostantól nem láthat teljesen meztelen embereket vagy bedrogozva haldokló kiskorúakat a rendőrkommandós játékában. A posztok szerint a változások ennél jóval markánsabbak és lényegesebbek: szerintük annak érdekében, hogy egy hullámhosszra hozzák a PC-s és a konzolos kiadásokat, a VOID Interactive valamiért elég durva grafikai downgrade-del sújtotta a PC-s változatot a tegnapi frissítéssel. Egy elégedetlenkedő felhasználó Redditen mérte össze a patch előtti és az azutáni különbségeket, ám az azóta jó okkal törölt "előtte-utána" képeken világosan látszott, hogy az "előtte" képen a volumetrikus ködöt eltávolító grafikai modokkal fotózta a képét az illető. Természetesen ennek ellenére sokan benyelték a rage baitet.

ssbbcb0ea9c2d360a3492af71ce3a4f07df2eb5b6e1920x1080.jpg

Szóval nem, nem kell aggódni, nem lett csúnyább a Ready or Not PC-s változata a konzolos megjelenés miatt, csupán a brutalitásának éléből veszített egy keveset, azt pedig mindenki maga döntse el, hogy ez mekkora problémát jelent a számára. Az azonban tény, hogy a konzolos megjelenés napján a Ready or Not online funkciói egész délutánra megadták magukat, vagyis egy időre PC-n is játszhatatlanná vált a multiplayer. Ez annak köszönhető, hogy a teljes cross-play érdekében a Ready or Not kissé körülményesen az Epic Games hálózatát és barátrendszerét használja (Steamen is), az itteni túlterhelés pedig autentikációs problémákat okozott az első néhány órában.

Kétségtelen tehát, hogy akadtak valós problémák a Ready or Not konzolos megjelenésével kapcsolatban, amelyek a PC-s játékosokat is érintették, de vigyázzunk, hogy ne üljünk fel minden meghamisított rage baitre! Sajnos sokaknak ezt már késő mondanunk, hiszen akkora lett a háborgás, hogy mára "Többnyire negatív" lett a játék értékelése Steamen.

Borítóképek forrása: VOID Interactive, Steam