Sajnálatos módon a tavaly októberben megjelent, nagy várakozással és reménnyel övezett új id-játék, a Rage sokaknak csalódást okozott, főleg PC-s fronton, a kritikán aluli teljesítmény miatt. A játék persze nem volt katasztrofális, hiszen egy végső soron szórakoztató akciójátékról beszélünk; az értékelések kifejezetten pozitívak voltak, és még szép számmal is fogyott a cucc, de az FPS-stílus úttörőitől jóval többet vártunk, s valószínűleg ezzel magyarázható a stúdió leépítése.

A Bethesda Softworks nyilatkozata szerint a nagyobb fejlesztési ciklusok végén már megszokott módon, az optimális teljesítmény érdekében elküldték a dolgozók egy részét -- bár azt nem tudni, hogy pontosan hányan távoztak és hogy milyen pozícióból, de a Bethesda biztosított minket arról, hogy a stúdió jelenleg futó projektjeit ez nem érinti, sőt új embereket keresnek, valószínűleg a négy éve bejelentett, azóta is csöndben készülő Doom 4-hez.