A 1up.com oldalnak sikerült a Valve stúdiójában mélyebb betekintés nyernie a már szinte kész Left 4 Deadbe. Megtudták, hogy az Xbox játékosoknak dedikált szervereket biztosítanak, hogy a lehető legjobb online élményben legyen részük. Arról sem ők, sem mi nem kaptunk hírt, hogy hány ilyen szerver lesz elérhető, csak annyit mondtak, hogy „elegendő lesz mindenkinek.”

Maradva a konzoloknál, a játék irányítását és mesterséges intelligenciáját is átírták egy kissé. Előbbi terén jócskán lesz célzássegédlet, de azért marad kihívás a játékban, továbbá lesz egy gomb, amivel a karakterünk gyorsan 180 fokot tud fordulni, hogy megbirkózzunk a hátulról támadó zombikkal.

Az M.I. változása pedig abban merül ki, hogy a konzolos zombik kisebb eséllyel fognak hátba támadni, mint PC-n, és másképp is fognak viselkedni, értve ezalatt, hogy többek között a hangos zajokra gyűlnek majd össze, például egy autó riasztójának hangjára. A konzolos portot a Max Hoberman (Halo 2 és 3 többjátékos módjáért volt felelős, míg a Bungie-nál dolgozott) vezette Certain Affinity készíti.

Végül a játék megjelenése után nem sokkal megjelenő letölthető tartalom (DLC) híréről a játék írójától, Chet Faliszektől értesültünk. Már most dolgoznak a „bővítményen”, és a tervek jelenleg új fegyverekről, főellenségekről, küldetésekről és a -- manapság egyre népszerűbb -- lángszóró bevezetéséről szólnak. A Valve ígérete szerint sokkal hamarabb kezünkbe fog kerülni a DLC, mint a Team Fortress 2 esetében.



Ugyan a fentebb írtakhoz nem kapcsolódik szorosan, de lehet, hogy valakit azért mégis érdekelnek az alábbi infók.

  • A játék négy kampányból fog állni, amik egyenként 5 fejezetet tartalmaznak.
  • A demófelvételekben látható kórháznak Philadelphiában van a hasonmása.
  • Egy másik, meg nem nevezett pálya Pittsburgh városát veszi mintaként.
  • Más pályákon pedig egy kisvárosban és egy repülőtéren játszhatunk.