Az akció célja: minél nagyobb feltűnést keltve felhívni a
figyelmet arra, hogy bizony van a világnak számos pontja, ahol az élet nem móka
és kacagás. A Red Nose Day estéjén a bekapcsolódott tévécsatornák komédiákat
sugároznak, az emberek pedig bohócorrot vásárolhatnak, így tegnap, 16-án este
Anglia, Skócia, Wales és Észak-Írország tele volt vörös krumpliorrot viselő
polgárokkal. Az adományokból származó bevételek jelenleg meghaladják a 40
millió fontot.
A jótékonykodásból két videojáték is kiveszi részét. A
Second Life-ban a felhasználók az akció pólóját és az orrokat vásárolhatják meg
virtuális javaikért. Még jópofább a Travellers Tale lépése: egy speciális
kóddal a Lego Star Wars II karaktereire rávarázsolhatjuk a vörös nózit! Nem
meglepő lépés ez a srácok részéről, hiszen mi is beszámoltunk annak idején Mikulás-akciójukról. A kódot a TTG weboldalán lehet igényelni, fizetni
természetesen nem kell érte, hiszen önkéntes alapon megy a dolog, de akinek
módja van rá, örömmel fogadják a legkisebb adományt is. Miután megvan a
számsor, a „műtét” menete a szokásos: a kantinban sétálj a csaposhoz, válaszd
ki a kérdőjel ikont, majd írd be a kódot. Ezután sétálj vissza a kantinba, nyomd le
a „Pause” gombot, majd az Extras menüben aktiváld a „Disguise 2” opciót! Jópofa
dolog ez, és persze nemes gesztus, aminek megtételére mindenkit buzdítok jómagam
is.