Az ősz legnagyobb meglepetése és az év egyik legjobb játéka egy olyan szuperhősös cím, amiben nem te hordod az álarcot! A Dispatch egy epizodikus kalandjáték, ami egyben egy munkahelyi vígjáték is, amiben egy szuperhősöket irányító hivatalban telefonos koordinátorként kell ide-oda igazgatnunk a város hőseit, miközben próbálunk nem elveszni a kilátástalan munka, a furcsa kollégák és a nyomasztó magánéletünk süllyesztőjében.
Egy kifejezetten szokatlan összeállítás ez, ami a lehető legjobb értő kezekben talált fejlesztőre. Az AdHoc Studiónak ugyanis hiába ez az első játéka, a csapatot 2018-ban az akkor bezárt Telltale Games (The Walking Dead, The Wolf Among Us) veteránjai alapították. Az epizodikus, hetente két résszel érkező játékuk karaktereinek megszemélyesítésére pedig olyan ismert arcokat toboroztak össze, mint a Aaron Paul a Breaking Bad-ből, Matt Mercer, Laura Bailey és Travis Willingham a Critical Role-ból, de olyan nagyobb youtuberek is a hangjukat adták, mint Jacksepticeye vagy MoistCritical.
Az első két epizód október 22-én jelent meg, azóta pedig hetente két-kép újabb résszel bővült a Dispatch. És habár még csak most, november 13-án számíthatunk a két záróepizódra, a játék elképesztő sikerét bizonyítja, hogy a közönség már most többet, többet és többet akar! Ezt pedig meghallotta az AdHoc Studio csapata is.
Habár konkrét tervek állítólag még nincsenek, és a munka sem kezdődött meg, az ötletelésnek már eljött az ideje. Az AdHoc Studio csapatának kreatív fejese és a vállalat társalapítója, Pierre Shorette a SkillUp Friends Per Second podcastjében vendégeskedett, ahol ugyan túl sokat nem árult el a jövőbeli tervekről, annyit már elkotyogott, hogy a Dispatch hatalmas sikere miatt mindenképp el kell gondolkodniuk a folytatás, vagyis egy esetleges második évad fejlesztésén. Még jó hogy!
Borítókép forrása: AdHoc Studio


