• Február 25-én debütál a Superhot Windows, Macintosh, és Linux platformokon
  • Márciusban Xbox One konzolokra is megjeleni a különleges FPS

A Superhot pontosan annak az ékes bizonyítéka, hogy nem szükséges temérdek pénz az izgalmasan újszerű videojáték ötletek megvalósításához, csupán némi kreativitás, sok-sok lelkesedés, és kitartó munka. A független SUPERHOT Team mögött nem áll ugyanis masszív tőkével rendelkező kiadó, a srácok mégis elérték, hogy a 2013-ban demó verzió formájában elkészült Superhotból végül teljes értékű játék lehessen.

Igaz, ehhez kellett a közösség lelkes támogatása is, hiszen az egyedi hangulatú lövölde Kickstarteres gyűjtésből valósulhatott meg (majd 230 ezer dollár gyűlt össze, amit a fejlesztők nem buliztak el, mint néhány kollégájuk), ám a csapat végre a befejezte a munkát, így február 25-én debütálhat a Superhot számítógépeken, egészen pontosan Windowson, Mac-en és Linuxon dobozos és digitális formában egyaránt. Ugyanakkor azoknak sem kell lemondaniuk a rendhagyó FPS-játékról, akik konzollal rendelkeznek, ugyanis a premierdátum mellett a SUPERHOT Team azt is felfedte, hogy egy hónappal később, valamikor március közepén-végén Xbox One masinákon is futtatható lesz az időmanipulálós shooter.

A kezdetben flash-játéknak indult program az pezsgő akciót a logikai feladványokkal ötvözi, a feladat pedig látszólag egyszerű, hiszen nincs más dolgunk, mint a ránk támadókat leszedni és ép bőrrel végigvinni az egyes pályákat. A csavart a dologban az jelenti, hogy az idő csak akkor telik, ha mi megmozdulunk, ami lehetőséget jelent arra, hogy a kvázi bullet time effektussal kikerüljük a felénk tartó golyózáport, majd egy-egy jól irányzott lövéssel leterítsük ellenfeleinket. Természetesen ez nem lesz azért ilyen egyszerű, hiszen minden egyes mozdulatunkat alaposan át kell gondolnunk, hiszen egyetlen találat már azonnali halált okoz, a felénk kilőtt muníciómennyiségtől pedig néha alig látni majd a pályát.