Már elérhető az FBC: Firebreak, amelyet a Remedy (Control, Max Payne 1-2, Alan Wake) dobott össze, viszont nem igazán találja a maga közönségét. A Steamen vegyes értékeléseket kap, illetve alig 2000 egyidejű játékossal nyitotta meg a karrierjét, ami igencsak gyenge eredmény. Egyes Steam-értékelések szerint az FBC: Firebreak annyira rosszul sikerült, hogy nyugodtan lehet Concord 2-ként emlegetni. De hol csúszhatott porszem a gépezetbe? Több millió játékos van világszerte, akik szeretnek lövöldözős játékokkal játszani (pláne online), szóval egész biztos, hogy nem a célközönséggel lehet a probléma – sokkal inkább magával a játékkal.

Egyesek még a Concordnál is rosszabbnak tartják, kiemelve, hogy unalmas, az irányítás rossz, nincs benne tartalom és mindennek tetejébe még az optimalizálás sem sikerült valami jól. Nem lenne meglepő, ha a Remedy akár már egy héten belül bejelentené, hogy az FBC Firebreak-et lelövik. Számomra az is érthetetlen, hogy ki tartotta jó ötletnek egy ilyen spinoff-játék összerakását a Remedynél, amit ráhúztak a Control univerzumára (ami ugye már összekapcsolódik az Alan Wake-kel és a Quantum Breakkel is), de még ha a koncepciónak lenne is értelme valahol mélyen, akkor előjön a kérdés, hogy ezt miért pont egy online FPS-ként kellett letenni a rajongók elé?

Borítókép forrása: Steam