A Tom Clancy's The Division 2 a 2016-os Tom Clancy's The Division folytatása, melyet az első részt is jegyző Massive Entertainment készített, de a Ubisoft összesen hat másik stúdiót is bevont a fejlesztés folyamatába. A folytatás elsődleges célja az első epizód hibáinak javítása volt, ezt pedig több-kevesebb sikerrel azért abszolválta is. Bár nekem is jobban bejött az első The Division havas-jeges new york-i settingje, az tény, hogy a The Division 2 szinte minden szempontból egy csiszoltabb és átgondoltabb epizód lett. A Massive Entertainment művészeti producere, Palle Hoffstein nemrég elárulta, hogy egy nagyon picike csapat tett meg mindent azért, hogy a játék tovább élhessen és a mai napig fennmaradhasson, sőt, új tartalmakat kapjon.

„Öten voltunk, akik újraindítottuk a The Division 2-t. Öten! Mégis, mit gondoltunk? Ah, de szép is volt!” – kommentelte Hoffstein a Ubisoft érkező tartalmakról szóló bejegyzése alá. Elárulta, hogy egy mindössze öt fejlesztőből álló elkötelezett csapat hozta vissza a The Division 2-t lényegében a halálból, és érték el azt, hogy a játék mind a mai napig kapja a friss tartalmakat. „Úgy gondoltam, hogy a legnagyobb kihívás a fejlesztők felvétele lesz, és így is lett. A stúdiók évekkel előre megtervezik az adott fejlesztők beosztását, hogy mindenki elfoglalt legyen. Mi azzal a problémával szembesültünk, hogy olyan csapatot akartunk létrehozni, aminek olyan pozíciókat kellett betöltenie, amelyek senki táblázatában sem szerepeltek. Nem is lett volna szabad léteznünk!” – tette hozzá. Végül nem adták fel, akármennyi akadály is gördült eléjük és sikerült meggyőzniük a Ubisoft fejeseit, hogy a TPS akciójátékot igenis van értelme tovább támogatni.

Borítókép forrása: Steam