A Moto Racer 4 tizenöt egy- és többjátékos móddal várja a játékosokat PC-n, Xbox One-on és PS4-en október 13-ától. Az eredeti, 1997-es játékot megtervező, és a negyedik etapot felügyelő Paul Cuisset nem volt rest elárulni, mégis miféle játékmódokra számíthatunk az egyszemélyes verseny, a bajnokság és a time trial mellett.

A King of the Hillben minden játékos egy előre meghatározott idővel nyit, ami folyamatosan fogy az elől haladónál. A többiek meg turbót kapnak, hogy könnyebben az élre törhessenek. Akinél először elfogy az idő, az győz.

A Last Man Standing tulajdonképpen egy egyszerű kieséses mérkőzés. Aki utoljára hajt át a soron következő checkpointon, az kipottyan a játékból. A Survival is hasonló, ebben igen rövid időn belül kell elérnünk a checkpointokat, ha nem sikerül, kizuhanunk a futamból. A single-ben a cél az lesz, hogy adott ideig játékban maradjunk, míg a többjátékos módban tovább kell bennmaradni az ellenfélnél.

A Catch Up afféle gyorsulási versenynek tűnik a leírtak alapján, míg a Wolfpackban egy bizonyos ideig kell az élen maradnunk, hogy győzzünk. A Ghostbike-ban pedig az útról való letérés és ütközés nélkül kell győzedelmeskednük.

A Golden Helmetben az a játékos, aki először áthalad a kezdő checkpointon, kiérdemli az aranysisakot. Ha egy ellenfele nekimegy, a sisakot átadja neki. Ha a sisakos játékos lepottyan a motorjáról, elveszti a sisakot és automatikusan a következő checkpointhoz kerül.

A többjátékos módot játszhatjuk majd osztott képernyőn, online pedig 2-10 társunkkal mérkőzhetünk meg. A gépeket és a motorosokat testre szabhatjuk, és forgalomra is számíthatunk.